Gårdagen

Igår var det bara en helt sjukt varm och skön dag! Med 25°C i skuggan och närmare 30 i solen så var det mycket bar hud som kunde skymtas på morafolkets kroppar. Härligt! Världens bästa klassmamma, Mikaelas mamma, som har varit med klassen när vi varit iväg på resor, bjöd på tårta på resursen <33 Sen stack jag ut mitt på dagen med Maja på ett najs crosspass där vi cyklade och sprang. Riktigt hett blev det, Maja drog en liknelse till deras läger med Friidrotten i Portugal vilket inte är en helt fel koppling liksom. Underbarrrt vädeeer!! Efter lite stek vid volleybollplanen bjöd min fina syster mig på thaimat, yummie! Sen drog vi iväg och såg en musikal som Miranda kören hade. Riktigt duktiga var dom. Efter 2,5h musik i öronen blev det en bra kväll med kompisarna. Lite fotbollsmatch, premiärdopp i älven (pga förlust i matchen-.-) och Fifa. Sommaren har anlänt till Mora.
Att ligga såhär i gräset är ingen självklarhet!!! Njuuuter av att min allergi äntligen verkar ha gett upp och lämnat min kropp :)))))))) Hoppas det håller i sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback