Jag ba rullar, allt ba flyter untzuntz

Jodå, nu är man väl klar med fysik för en lång framtid framöver!!! Inga mer prov, inlämningar och sånt där drygt. Nu räcker det bara med att gå på resterande lektioner för att klara sig :------))) Likaså i Kemi, gött. Bara att visa upp sig i skolan! Weeho. skönt. Nu är det bara lite inlämningar i religion och engelska kvar sen kan jag stryka årskurs 3 från min livslinje :D Fast börjar få lite ångest över alla som ska sluta skidgym.....................
 
Idag har jag och bandet repat lite också :-D fett kul! Vi är grymma!! Rockstars ;) Kingking
Bästa av allt på hela dagen var iaf mitt och Lottens telefonsamtal hela kvällen!!! Saknar den baben rätt mycket alltså <3 Nu har jag iaf koll på hennes liv och då kan jag andas igen!
Gonattkram på er imorn är en ny dag, undrar vad som händer då :O
//Björni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback