MORSAN MAMMIS MADRE

Idag är det din dag.
Hoppas du ätit massa choklad.
För även om du börjat bli en ganska nyttig liten moder,
så kommer du aldrig tappa choklad suget oavsett metoder.
Ibland så vet jag knappt vem av oss som är äldst,
kanske för att du är så rolig och man skrattar med(åt) dig närsomhelst.
Du är som en bästis även fast du har min respekt,
du är sådär härligt seg och gullig, min friska fläkt.
När jag tänker på hur bra du är blir jag så stolt,
du är en sån som alla gillar och som klarar av min tonårsrevolt.
Det suger att jag inte får vara med dig idag,
hoppas din dag ändå har varit bra och att du varit glad.
Du fick ju iaf se på en segermatch av mina bästa bröder,
så antagligen är det flera glada miner där nere i söder.
Jag skickar många kramar och kliar i håret,
det kanske lägger åtminstonde lite plåster på såret.
Även fast det bara är morsdag en gång varje år,
så vandrar jag varje dag i dina fotspår.
Klart att det inte bara är idag jag tänker på dig,
du är ju varenda och eviga dag min favorit tjej.
 
Bara för att du är så kul, tänkte jag lägga upp den nyaste bilden som är sådär snyggful :*
Man ska inte ta någon skit, och för det krävs lite slit. 
Eller hur mammis? ;) 
Tänk att här var du i typ lika gammal som mig,
vilken jäkla pudding du var min simmartjej.
Du hade tom hittat mannen i dina drömmar,
där ligger man ju lite efter.... 
JAG ÄLSKAR DIG FÖR ATT DU ÄR DU OCH DU ÄR BÄST!
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Tack!!! Kära du för dessa fina ord... Och bilder ...
Det är lätt att vara en stolt Mor åt så fina barn!!
Pussar o Kramar!! Från Mor och Far :-)

2013-05-26 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback