You had me at hello

Det finns människor här i världen som man inte ens behöver känna så bra för att känna att man hör ihop med. Man kan liksom känna energin i luften utan att ens behöva säga eller göra någonting. Sen så finns det människor man känner hur bra som helst utan att känna någon energi. Dom som finns där och är lätt att glömma av eftersom de alltid finns där och blir som en del av sig själv. Oavsett vilket så är det tur att man har båda. Spänningen man får från att träffa någon ny, när man måste anstränga sig lite extra för att ta sig förbi det där energifältet och lugnet och tryggheten man får ifrån dem man inte behöver anstränga sig ett dugg alls för att vara med. Man bara vet var man har varandra och det är inga konstigheter att sitta tysta i sjuttioelva timmar och bara glo på varandra typ. Tack alla som gör mitt liv till världens bästa!!! Och tack till alla er som jag kommer att få träffa och som kommer att ge mig nya utmaningar. Nu blev det lite djupt här på kvällen, men det är ju rätt sant det jag säger. Alla mina vänner, alla som en gång varit mina vänner och som nu kanske släppt taget lite *:(*, och alla som kommer att bli mina framtida vänner, TACK ni är fan bäst! Det är ni som gjort mig till den jag är och det är ni som kommer att fortsätta att forma mig till en awesome person ;) All kärlek till er <3 Godnatt #tankarinnannattinatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback