Söker du boende under Vasaloppsveckan?

Följ min blogg med Bloglovin
Då kan du höra av dig till mig! :) Jag har en stor etta som jag hyr ut i samband med vasaloppsveckan ( 20/2 - 2/3 )! Den ligger som sagt vid skidgymnasiet där jag bor till vardags vilket innebär ca 10 min promenad till vasaloppsmålet (knappt 1km), 100m till st:mikaelsskolan där många vasaloppsåkare bor och där det hela tiden finns bussförbindelser med alla arrangemang under veckan.
Eftersom lägenheten är hyfsat stor ser jag inga problem med att bo fler i lägenheten. Soffan är skön och det finns även plats att slå upp en luftmadrass eller liknande. 
Toalett och kök finns i lägenheten men duschen är gemensam och ligger i källaren :)
Priset jag har tänkt mig är 1000:-/natt
 
Lägenheten är nu uthyrd 21-23 (kortvasan, tjejvasan, ungdomsvasan) resten av dagarna finns den fortfarande tillgänglig.
 
ska du åka endast kortvasan finns lägenheten alltså fortfarande tillgänglig 20-21!!! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback