Blöt av både svett och havsvatten

Innan lunchen hade vi ett pass med Ulle för att testa på att köra efter pulsen med hjälp av pulsklockor. Den här veckan har man verkligen levt på spinningcykeln känns det som. Innan passet var det många som var skeptiska till om dagsformen skulle göra det möjligt att genomföra passet... men eftersom vi är så SJUKT GRYMMA på att peppa varandra så blev det ett av de mest givande och svettiga passet hittills! Grymt jobbat av alla!!! Efter lunchen hade vi drama lektion. Idag hade vi bara avslappning och fick gå in i oss själva och bara ligga helt stilla och tänka på andningen. Riktigt välbehövt och det var många gånger jag fick hindra mig själv från att somna haha. Efter drama lektionen var det dags för att paddla kajak och VÄNDA med kajakerna i vattnet för att testa på en kompisräddning. De flesta av oss var sjukt skeptiska inför uppgiften då vattnet inte är av det varmaste slaget såhär i slutet av september ;) Men alla klarade det och det var faktiskt inte så farligt trots allt :)) Nu ligger jag utslagen i min säng i väntan på middagen som serveras om en kvart. Har en härlig känsla av en skön trötthet som sprider sig i kroppen. Mmm. Resten av kvällen blir det bara till att mysa och må gott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback